Pomoc & Informacje
Wyślij e-mail (podając w temacie “Konto B2B”) na adres [email protected], nie zapominając o podaniu swojego numeru VAT i profilach w mediach społecznościowych. Użyjemy tych informacji, aby upewnić się, że kwalifikujesz się do konta biznesowego.
Jeśli próba zresetowania hasła nie powiodła się i nadal nie możesz się zalogować do konta, spróbuj wyczyścić wszystkie pliki cookies powiązane z kontem Bodymod oraz pamięć podręczną cache. Jeśli nadal masz problem, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Aby usunąć swoje konto, wystarczy przejść do zakładki "Ustawienia prywatności" w sekcji "Moje konto". Pamiętaj, że konta nie można usunąć, jeśli masz otwarte zamówienia lub zwroty.
Aby zrezygnować z subskrypcji, przejdź do zakładki "Preferencje kontaktu" w sekcji "Moje konto", oraz odznacz pole "Subskrypcja ogólna".
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.
Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.