Konto Bodymod

Wyślij e-mail (podając w temacie “Konto B2B”) na adres [email protected], nie zapominając o podaniu swojego numeru VAT i profilach w mediach społecznościowych. Użyjemy tych informacji, aby upewnić się, że kwalifikujesz się do konta biznesowego.

Jeśli próba zresetowania hasła nie powiodła się i nadal nie możesz się zalogować do konta, spróbuj wyczyścić wszystkie pliki cookies powiązane z kontem Bodymod oraz pamięć podręczną cache. Jeśli nadal masz problem, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Aby usunąć swoje konto, wystarczy przejść do zakładki "Ustawienia prywatności" w sekcji "Moje konto". Pamiętaj, że konta nie można usunąć, jeśli masz otwarte zamówienia lub zwroty.

Aby zrezygnować z subskrypcji, przejdź do zakładki "Preferencje kontaktu" w sekcji "Moje konto", oraz odznacz pole "Subskrypcja ogólna".

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.

Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.

Visa
Mastercard
Maestro
PayPal
Google Pay™️
Apple Pay
Klarna
DotPay
Blik
DHL Express
FedEx Express
InPost
Packeta

*14K złota biżuteria nie jest objęta bieżącą promocją.

2.0.3