Warunki

Ładuję...

W Bodymod zawsze staramy się dostarczać biżuterię z charakterem, która zainspiruje nie tylko Ciebie, ale także każdego kto jest zainteresowany biżuterią do ciała. Nie lubimy długich i nudnych tekstów prawnych, dlatego postaraliśmy się aby ta część była jasna i czytelna.

Wysyłka i Przetwarzanie

Staramy się, aby Twoje twoje zamówienie było wysłane w ciągu 24 godzin. Dotyczy to wszystkich dni roboczych*.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najlepsze opcje wysyłki. Możesz sprawdzić, jakie oferujemy i ile trwa ich czas realizacji klikając na ten link. W koszyku masz opcję wyboru jednej z oferowanych metod.
Pamiętaj, że różne metody wysyłki mają różny “czas dostawy”, lecz zawsze staramy się aby były one priorytetowe, aby jak największa liczba klientów otrzymała je w jak najkrótszym czasie. Czas dostawy oznacza, że różni dostawcy odbierają zamówienia z naszego magazynu w różnym czasie. W ten sposób przygotowujemy, pakujemy i wysyłamy jak najwięcej przesyłek dla każdego dostawcy, obsługując szybko nie tylko Ciebie ale również innych.

Pamiętaj, że zanim będziemy mogli przygotować i zrealizować zamówienie, potrzebujemy potwierdzenie Twojej płatności. Zwykle dzieje się to w przeciągu kilku sekund, ale nasz system automatycznie anuluje zamówienie, jeśli płatność nie przejdzie w ciągu godziny.

*Dni robocze, to wszystkie dni, w których nasz magazyn jest otwarty, a różni dostawcy odbierają przesyłki. Pracujemy od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dat, które odnajdziesz na liście klikając tutaj.

Przetwarzanie danych osobowych

Aby złożyć zamówienie w Bodymod, potrzebujemy kilku informacji o Tobie. Jest nim na przykład adres email, na który wysyłamy potwierdzenie zamówienia, lub adres dostawy w celu dostarczenia przesyłki. Są to standardowe informacje, i pozwalają one na prawidłowy przebieg procesu sprzedaży. Nie musisz zakładać u nas konta, aby złożyć pierwsze zamówienie, gdyż jest ono stworzone automatycznie podczas robienia zakupów na naszej stronie. Dane do logowania są wysyłane automatycznie po jego utworzeniu.
Na tym koncie możesz sprawdzić swoje dane, które przechowujemy i możesz je usunąć w dowolnym momencie.
Radzimy jednak zachować to konto, gdyż wiąże się to z pewnymi korzyściami. Pozwala śledzić zamówienie, ułatwia kontakt z obsługą klienta i możesz zdecydować o subskrypcji newsletterów. Poza tym nic to nie kosztuje.

Oprócz przesłanych do nas informacji, używamy również ciasteczek cookies i przyglądamy się Twojej wizycie na naszej stronie. Ciasteczka wykorzystuje się właśnie do stron takich jak nasza. Bez nich nie byłoby możliwe zapamiętanie produktów w koszyku. Używamy ich także do analizy zachowań użytkowników, udoskonalenia użyteczności naszej strony, oraz optymalizacji reklamy. Nie musisz się zatem bać.
Ostatecznie potrzebujemy ciasteczka do celów zapobiegania oszustw. Używamy automatycznej kontroli oszustw, która mierzy ryzyko i wykrywa potencjalne problemy z kontami.

Staramy się być jak najbardziej transparentni w stosunku do naszych klientów. W związku z tym informujemy, że w przypadku akceptacji niektórych plików cookie, takich jak Google, Facebook, Snapchat, Pinterest i TikTok, możemy przekazywać pewne informacje. Zanim dane będą do nich przenoszone, zostaną najpierw zamaskowane (<hashed>). W skrócie oznacza to, że nigdy nie udostępniamy danych o Tobie, do których może mieć dostęp ktokolwiek. Dzieje się tak dlatego, że dla Twojego bezpieczeństwa szyfrujemy dane za pomocą klucza-skrótu. Dane te zazwyczaj zawierają Twój e-mail, imię, numer telefonu, jakie zakupy zostały zrobione i kiedy miało to miejsce.
Czasami zdarza sie jednak, że musimy przekazać dane w postaci niezaszyfrowanej. Może to być konieczne w przypadku wszystkich sklepów internetowych. Dla przykładu, musimy przekazać Twoje dane firmie pocztowej, która została przez Ciebie wybrana w celu dostarczenia przesyłki, lub kiedy dojdzie do dochodzenia policji, kiedy dane o sprzedaży muszą być udostępnione. To wszystko jest poza naszym zasięgiem, i jest naturalne dla każdego sprzedawcy internetowego.

Wiedząc o tym wszystkim, masz pewność że dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Przechowujemy tylko to, co jest nam potrzebne, a do Twoich danych mają dostęp jedynie “wybrani” pracownicy. Nie ujawniamy danych osobom trzecim bez Twojej zgody. Dane osobowe są przechowywane i zapisane na szyfrowanych serwerach, co jest w pełni zgodne z regulacjami GDPR.

Jeśli w jakimkolwiek momencie chciałbyś wiedzieć, które informacje są u nas przechowywane, skontaktuj się z nami, a my chętnie udzielimy pomocy.

Zwroty, reklamacje i produkty z defektem

Kiedy robisz zakupy na stronie Bodymod, automatycznie otrzymujesz 100 dniowy okres zwrotu. Czas ten liczony jest od momentu otrzymania przez Ciebie przesyłki.

Nie otwieraj opakowań

Higiena to jeden z naszych priorytetów w Bodymod. Z tego powodu nigdy nie sprzedajemy produktów, które były dotykane przez innych klientów. Wszystkie produkty wysyłamy w przezroczystych, szczelnie zamkniętych torebkach, co oznacza że nie były noszone przez inne osoby.
Ze względu na nasze zaostrzone zasady higieny, musisz pamiętać że jeśli otworzysz zapieczętowaną torebkę, produkt nie będzie mógł zostać zwrócony. To samo dotyczy opakowania i nie może być ono naruszone. Pamiętaj, że przed otwarciem przesyłki, najpierw należy dokładnie sprawdzić produkt w opakowaniu. Mamy nadzieję, że rozumiesz dlaczego nasze zasady bezpieczeństwa są tak surowe, ale wiemy że nie chciałbyś nosić biżuterii do piercingu używanej przez obce osoby.
Nadal masz oczywiście 2-letnie prawo do reklamacji produktu i obowiązkową, 6-miesięczną gwarancję zgodnie z wytycznymi UE.
Jeśli zauważysz jakikolwiek problem z produktem po jego otrzymaniu, bardzo ważne jest aby to udokumentować i skontaktować się z nami przed otwarciem opakowania. Należy napisać do nas szybko wiadomość, ponieważ jeśli nie zgłosisz się w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki, uznamy że nie wystąpiły żadne problemy.

Jak zwrócić produkt

Jeśli chcesz zwrócić przesyłkę, kliknij na ten link gdzie znajdziesz instrukcje jak to zrobić. Zachowaj ostrożność podczas wysyłania paczki. Nie używaj tej samej koperty/pudełka, w których otrzymałeś produkt. Są one przeznaczone wyłącznie do jednorazowego użytku i należy wyrzucić je do kosza przeznaczonego do recyklingu.
Folie bąbelkowa również nie są wystarczająco trwałe, i nie wykorzystuj ich w kolejnych przesyłkach.
Prosimy wybierać nowe i bezpieczne opakowania ochronne, podczas zwracania towaru. Unikaj używania cienkich, papierowych kopert, które nie są wystarczającą ochroną. Najlepiej sprawdzają się wyściełane pudełka kartonowe.
Jeśli otrzymamy przesyłkę zwrotną, która zostanie uszkodzona podczas transportu, nie będziemy mogli jej zaakceptować. W tej sytuacji, należy zwrócić się z reklamacją do placówki urzędu pocztowego, który realizował zlecenie.
Pamiętaj, że jako klient to ty ponosisz koszty przesyłki, ubezpieczenia oraz jesteś odpowiedzialny za jej monitorowanie.

Zwrot środków

Jeśli zwracasz do nas produkty, jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy do tego samego źródła, z którego je otrzymaliśmy. Oznacza to, że nie możemy zmienić na przykład numeru konta bankowego. Proces przelewu pieniędzy może potrwać około pięciu dni roboczych.
Od momentu rozpoczęcia zwrotu środków, transakcja może być zaksięgowana na koncie w przeciągu kilku minut do tygodnia. Wszystko zależy od wybranej metody płatności i Twojego banku.
Po zrealizowaniu przez nas przelewu, otrzymasz email z potwierdzeniem transakcji. Jeśli go nie otrzymałeś, znajdziesz te informacje na swoim koncie.
Załóżmy, że wiadomość na temat dokonanego zwrotu nie doszła, sprawdź zatem numer śledzenia przesyłki. Jeśli została dostarczona, poczekaj aż upłynie wyżej wymieniony czas. Sprawdź swoje konto użytkownika na naszej stronie, aby upewnić się że potwierdzenie zwrotu środków zostało wysłane.
Jeśli przesyłki jeszcze u nas nie ma, nie możemy niestety przyspieszyć tego procesu.

Zwrot kosztów wysyłki

W przypadku zwrotu kosztów wysyłki, należy wziąć pod uwagę kilka szczegółow:

  • Jeśli zamówisz produkty za pomocą jednej z naszych standardowych metod wysyłki, będziesz uprawniony do pełnego zwrotu kosztów zamówienia, w tym początkowych kosztów wysyłki, jeśli zdecydujesz się zwrócić cały zakup. Jeśli wybrałeś inną metodę wysyłki niż standardowa, niestety ale nie będziemy mogli zwrócić Tobie początkowych kosztów wysyłki.
  • Jeśli zdecydujesz się na zwrot kilku produktów, powinieneś rozważyć próg darmowej wysyłki, w przypadku gdy otrzymałeś zniżkę lub darmową wysyłkę w oparciu o całkowitą kwotę zamówienia. Po odjęciu wartości zwróconych produktów od pierwotnej kwoty zamówienia, całkowita wartość zamówienia może być niższa niż próg darmowej wysyłki. W takiej sytuacji zniżka lub bezpłatna wysyłka nie ma zastosowania i klient jest zobowiązany do pokrycia oryginalnych kosztów wysyłki.

Jak zostało wcześniej wspomniane, koszty wysyłki od Ciebie do naszego magazynu będą zawsze ponoszone przez Ciebie i nie podlegają zwrotowi.

Produkty wadliwe

Jeśli problem pojawi się po otwarciu zapieczętowanej torebki, potraktujemy to jako zwykłą reklamację, która tak samo będzie rozpatrywana.
Pamiętaj jednak, że nie pokrywamy szkód wywołanych przez użytkownika, jeśli na przykład upuścisz kulkę lub uszkodzisz jakąkolwiek inną część.

Tylko ty jesteś odpowiedzialny za to, jak obchodzisz się z biżuterią, jak mocno lub luźno przykręcasz kulki/zapinasz kolczyk. W ten sposób łatwo ją zepsuć lub zgubić kulkę, za co nie możemy ponosić odpowiedzialności.

Jeśli zdarzy się Tobie otrzymać wadliwy produkt, nie wysyłaj go do nas bez uprzedniego skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta. Zwroty lub wadliwe produkty, muszą być wcześniej zatwierdzone. Jeśli otrzymamy produkt, który nie był wcześniej zatwierdzony przez nasz zespół, założymy że doszło do uszkodzenia podczas transportu. Taki towar nie będzie legalnie zakwalifikowany do zwrotu, i nie będziesz upoważniony do kompensaty.

Reklamacje

Jeśli chcesz złożyć reklamację na temat naszych decyzji lub obsługi klienta, prosimy o zgłoszenie się do ODR (Online Dispute Resolution Center). Jest to bezstronny organ powołany przez UE i zajmujący się rozstrzyganiem sporów. Oczywiście nie chcemy, aby jakiekolwiek zażalenia tam trafiły, ale czujemy się zobowiązani wskazać Wam inne możliwe opcje rozwiązywania konfliktów.

Brak możliwości dostarczenia przesyłki

To klient ponosi odpowiedzialność za podanie prawidłowego adresu do wysyłki, oraz powinien upewnić się, że adres spełnia wymogi wybranej usługi pocztowej. Sprawdź, że wszystko jest poprawne w trakcie składania zamówienia, gdyż późniejsza zmiana adresu nie jest możliwa.
Oznacza to, że Twoja skrzynka pocztowa nie może być przepełniona, i listonosz bez problemu dostarczy paczkę. Adres na skrzynce musi być czytelny i posiadać nazwę odbiorcy.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu, przesyłka nie zostanie dostarczona lub odebrana na poczcie i będzie do nas zwrócona, nie będziemy mogli zaakceptować jej jako standardowego zwrotu przesyłki. Dzieje się tak dlatego, że zostaniemy obciążeni dodatkową opłatą za zwrot. W takiej sytuacji anulujemy Twoje zamówienie, a ty zostaniesz obciążony kosztami przesyłki zwrotnej, która wynosi 47 PLN za standardową i 129 PLN za ekspresową. Zamówienie może zostać ponownie do Ciebie wysłane, jednak będziesz musiał/-ła zapłacić za koszt wysyłki i opłatę pobieraną przez urząd pocztowy za przetworzenie zwrotu (jest ona zwykle taka sama jak opata za wysyłkę).

Zamówienia i płatność

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby płatności były jak najprostsze. Oferujemy także wiele metod płatniczych korzystając z najnowszych technologii, które pozwalają na płynne i bezpieczne transakcje.
Oznacza to, że blisko współpracujemy z głównymi, europejskimi dostawcami płatności, zapewniając jak najwyższą jakość bezpieczeństwa.
Jeśli decydujesz się na płatność kartą kredytową, nie potrącimy żadnej kwoty z karty, dopóki zamówienie nie będzie wysłane. Pamiętaj jednak, że w przypadku wybrania innych metod płatności, mogą one zawierać dodatkowe opłaty. Będą one wyświetlone w koszyku w końcowej fazie zamówienia, a ich warunki pozostają indywidualną umową między Tobą a nimi. Jeśli masz pytania w związku z płatnościami dokonywanymi za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy płatności (takie jak faktury, opłaty lub inne problemy związane z płatnościami), prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z nimi.

Informacje o produkcie

Staramy się dostarczać jak najbardziej dokładne i precyzyjne informacje na temat produktu. Według nas sensowne jest przekazanie Tobie jak największej wiedzy, która pozwoli w świadomy sposób podjąć decyzję i sprawdzić wszystkie szczegóły przed dokonaniem zakupu. Pamiętaj, że większość produktów ma szczegółowy opis produktu oraz opis techniczny, który znajduje się w zakładce “Informacje dodatkowe”.
Materiały takie jak stal nie dają powodów do wątpliwości, i rzadko zdarza się abyśmy podawali mylące informacje na ich temat. Należy jednak pamiętać, że niewielkie różnice mogą wystąpić w przypadku produktów organicznych.
Staramy się, aby wszystko było prawidłowe, ale jesteśmy tylko ludźmi. Jeśli zauważysz jakieś nieprawidłowości na naszej stronie, lub masz dalsze pytania prosimy o kontakt.