• Zwrot do 30 dni!
    Niezadowolony z zakupu? Możesz go zwrócić!
  • Darmowa przesyłka
    Zamów produkty warte 100 złotych lub więcej!
  • Ekspresowa wysyłka
    Wystarczy, że złożysz zamówienie do 14:00
  • Pewna dostawa
    Wysyłka Pocztą Polską w dni powszednie

Warunki

W BodyMod zawsze staramy się dostarczać piercingowe inspiracje do ciebie i każdego, kto jest zainteresowany taką formą sztuki. Ale nie znosimy długich prawnych tekstów, więc ta część naszej strony będzie krótka, łatwa i przyjemna.

Wysyłka i dostarczenie

Jeśli zamówisz przed 14:00*, zrobimy wszystko co w naszej mocy, by twoje zamówienie wysłać jeszcze tego samego dnia. Odnosi się to do wszystkich dni roboczych*.
Staramy się zapewnić ci najistotniejsze formy dostawy. Możesz je zobaczyć, wraz z przewidywanym czasem dostawy, klikając w ten link. Po prostu wybierz formę, którą preferujesz przy wykonywaniu zamówienia.

*Zapłata musi być kompletna do tego czasu, a nasze dni wolne od pracy znajdziesz pod tym linkiem.

Przetwarzanie danych osobowych

By złożyć zamówienie w BodyMod, potrzebujemy od ciebie kilku najistotniejszych informacji. To na przykład twój email, by móc wysłać ci potwierdzenie zamówienia, a także adres, by wysłać zamówione produkty itd. To naprawdę standardowe informacje, bez których nie moglibyśmy przetworzyć zamówienia. Nie musisz zakładać konta na naszej stronie, by wykonać zamówienie, ale jeśli go nie masz, zostanie ono założone automatycznie gdy robisz u nas zakupy. Informacje dotyczące konta są do ciebie automatycznie wysyłane po tym jak konto zostanie założone.
Dzięki temu kontu możesz widzieć informacje, które o sobie podałeś i możesz je w każdej chwili usunąć. Po prostu skontaktuj się z nami przez ten link.
Jednakże, radzimy zachować to konto, gdyż naprawdę się przydaje. Pozwala ci śledzić przetwarzanie zamówień, ułatwia obsługę klienta z naszej strony, możesz kontrolować subskrypcje do newslettera itd. No i to nic nie kosztuje.

Oprócz podstawowych informacji, jakich nam udzielasz, używamy także cookies (ciasteczek) oraz monitorujemy twój adres IP jedynie podczas czasu, w którym odwiedzasz naszą stronę.

Ciasteczka są głównie używane do poprawnego funkcjonowania stron takich jak nasza. Bez nich byłoby niemożliwe np. zapisywanie wybranych przez ciebie produktów w koszyku. Używamy ich również do analizy zachowań naszych klientów, by ulepszać stronę, a także do optymalizowania marketingu i reklam. Tak jak widzisz - nie ma się czego obawiać.
Jeśli chodzi o monitorowanie IP, musimy to robić by nie doszło do nadużyć i oszustw. Jest to wykonywane przez naszego automatycznego kontrolera, który mierzy ryzyko i zauważa potencjalne problemy z kontami.

Musisz wiedzieć, że twoje dane są bezpieczne. Wymagamy i przechowujemy tylko te, które są absolutnie konieczne; są one też dostępne dla wyłącznie upoważnionego personelu. Nikt inny nie zobaczy twoich danych osobistych, które są przechowywane na naszych szyfrowanych serwerach.

Jeśli w jakimkolwiek momencie będziesz chciał/chciała wiedzieć, które informacje posiadamy o tobie, możesz się z nami skontaktować, a my z chęcią pomożemy.

Zwroty, reklamacje i skargi

Kiedy robisz zakupy w BodyMod, automatycznie dostajesz 30 dni na zwrot zamówienia. Ten okres jest kalkulowany od dnia, w którym zamówienie zostanie do ciebie dostarczone.

Higiena to jeden z naszych priorytetów w BodyMod. Dlatego nigdy nie sprzedajemy żadnych produktów które znajdowały się w rękach innych klientów. Wszystkie nasze produkty są wysyłane w przezroczystych, cienkich, zabezpieczonych torebeczkach by upewnić się, że nigdy nie dostaniesz produktu, który znajdował się w ciele obcej osoby. Nasze surowe zasady dotyczące higieny oznaczają, że produkt może być zwrócony tylko jeśli torebeczka jest nienaruszona. Dlatego zawsze dokładnie przypatrz się produktom, zanim otworzysz opakowanie. Mamy nadzieję, że rozumiesz, że te zasady dotyczące bezpieczeństwa są absolutnie konieczne - przecież nikt nie chce nosić czegoś, co znajdowało się w ciele obcej osoby.
Oczywiście, masz także 2 lata by poskarżyć się na produkt, no i obowiązkową 6-miesięczną gwarancję zgodnie z zasadami Unii Europejskiej.
Jeśli znajdziesz defekt w produkcie gdy go otrzymasz, bardzo ważne jest by zrobić zdjęcia i skontaktować się z nami jak najszybciej, zanim jeszcze otworzysz opakowanie.

Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, kliknij tutaj by otrzymać instrukcje jak to zrobić.

Jeśli problem pojawi się po tym, jak otworzysz opakowanie, traktujemy go jak normalną reklamację i tak też z nim postępujemy. Zwróć jednak uwagę, że nie pokrywamy zniszczeń, do których doszło przez błąd lub niewłaściwe zachowanie użytkownika - nie możemy ci np. pomóc gdy zgubisz kulkę lub inny element kolczyka.
Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że nie zakręcasz kulek/zamków za mocno lub za słabo.

Jeśli chcesz poskarżyć się na naszą decyzję i wsparcie, bardzo prosimy żebyś złożył/złożyła zawiadomienie do ODR (Online Dispute Resolution Center- Internetowe Rozstrzyganie Sporów). To bezstronna, nadzorowana przez UE instytucja, w której konsument może złożyć skargę.

Zamówienie i płatności

Robimy wszystko co w naszej mocy aby płatności były jak najprostsze. Zapewniamy także tak dużo opcji zapłaty, jak to możliwe. Używamy najnowszych technologii internetowych płatności, by wszystko szło gładko i przede wszystkim bezpiecznie.
To oznacza że blisko współpracujemy z dużymi europejskimi pośrednikami płatności - bardzo zależy nam, by zapewnić najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa internetowych płatności.

Jeśli zdecydujesz się na płatność kartą płatniczą, nie ściągniemy pieniędzy z twojego konta aż do momentu, w którym twoje zamówienie jest wysłane.

Informacje o produkcie

Chcemy zapewnić ci tak dokładne i precyzyjne informacje o produkcie jak to możliwe. Po prostu zdrowy rozsądek podpowiada, że powinniśmy dać ci wiedzę, którą możesz wykorzystać do podjęcia decyzji.
Oczywiście, musisz pamiętać, że produkt może się nieznacznie różnić od tego, co widzisz na zdjęciu lub w opisie, szczególnie jeśli chodzi o produkty organiczne. Materiały takie jak stal są całkiem precyzyjne i rzadko zdarza się, że informacje które podajemy nie zgadzają się z rzeczywistością. Jednakże, pamiętaj że my też jesteśmy tylko ludźmi, ale też że staramy się robić wszystko co w naszej mocy. No i wiedz, że zawsze możesz do nas napisać jeśli masz jakiekolwiek pytania, lub jeśli myślisz, że zrobiliśmy coś nie tak.