Dostawa & Śledzenie zamówienia

Aby śledzić status zamówienia, należy kliknąć przycisk "Śledź zamówienie" w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki otrzymanej po jej wysłaniu. Jeśli śledzenie przesyłki nie zostało zaktualizowane na stronie przewoźnika, nie ma powodu do obaw! Aktualizacje mogą pojawić się za kilka dni.

Staramy się wysyłać zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania płatności. Dotyczy to dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt publicznych. W weekendy i święta jesteśmy zamknięci.

Czas dostawy zależy od metody wysyłki wybranej przy płatności. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sekcję strony dostawa i śledzenie przesyłki.

W przypadku zamówień do dowolnego kraju Unii Europejskiej, po realizacji zamówienia nie są naliczane żadne dodatkowe koszty/opłaty celne. Klienci zamawiający z krajów spoza Unii Europejskiej mogą być zobowiązani do uiszczenia dodatkowych podatków/opłat celnych przed dostarczeniem zamówienia.

Poczekaj jeszcze kilka dni. Zdarza się, że przesyłka jest dostarczana póżniej, niż wynika to ze śledzenia. Warto też sprawdzić, czy sąsiedzi przez pomyłkę jej nie odebrali.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.

Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.