Problemy z zamówieniem

Zamówienie można anulować, o ile nie zostało ono wysłane w momencie skontaktowania się z nami. Po wysłaniu zamówienia można jedynie czekać na jego dostarczenie i zwrócić je do nas poźniej.

Jeśli w zamówieniu czegoś brakuje, biżuteria jest wadliwa lub dotarła uszkodzona, prosimy o kontakt przesyłając zdjęcie/video pokazujące problem. Dane kontaktowe znajdziesz poniżej.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.

Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.

Visa
Mastercard
Maestro
PayPal
Google Pay™️
Apple Pay
Klarna
DotPay
Blik
DHL Express
FedEx Express
InPost
Packeta

*14K złota biżuteria nie jest objęta bieżącą promocją.

2.0.3