Pomoc & Informacje
Aby pobrać fakturę, zaloguj się na swoje konto online i przejdź do sekcji „Moje zamówienie”. Można tam wyświetlić zamówienie i pobrać fakturę
Sprawdź czy produkty kwalifikują się do promocji. Jeśli produkty są wykluczone z promocji, wyjaśni to, dlaczego kod nie działa. Ponadto promocji nie można łączyć, jeśli produkty są już przecenione.
Kod powitalny przysługuje wyłącznie nowym użytkownikom w przypadku niektórych produktów (z wykluczeniem 14k złota. Pełna lista znajduje się w wiadomości e-mail). Upewnij się, że wiadomość nie trafiła do folderu spam. Jeśli nie otrzymasz kodu po 30 minutach, być może został wprowadzony nieprawidłowy adres e-mail. Wprowadź go ponownie.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.
Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.