Pomoc & Informacje
Produkty można zwrócić w ciągu 100 dni, jeśli nadal znajdują się w oryginalnym, zapięczętowanym opakowaniu. Jeśli opakowanie zostało otwarte, zwrot wymaga zatwerdzenia przez nasz zespół obsługi klienta.
1. Umieść produkt w usztywnionej kopercie. Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony w trakcie transportu, nie będziemy mogli zwrócić Tobie pieniędzy. Nie używaj naszego opakowania, gdyż jest ono jednorazowego użytku.
2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który należy włożyć do koperty. Nasz adres jest podany w formularzu. Wypełnij go i wyślij razem z produktami do zwrotu.
- Jeśli jesteś z kraju z poza UE, musisz wypełnić formularz deklaracji celnej i dołączyć do zwrotu. Jeśli forma będzie niekompletna lub nie zostanie wysłana, służby celne mogą zatrzymać i zwrócić do Ciebie przesyłkę.
- Deklaracja celna i faktura za zamówienie muszą być dołączone na zewnątrz paczki. Formularze muszą być widoczne dla służb celnych.
3. Wyślij paczkę do nas. Radzimy wybrać metodę z numerem referencyjnym. Jeśli zostanie zgubiona w drodze do nas, nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy.
Środki są przelewane do tego samego źródła, z którego je otrzymaliśmy po otrzymaniu przez nas produktu lub zamówienia i pod warunkiem spełnienia naszych kryteriów zwrotu. Zwrot środków może potrwać od 1-6 dni w zależności od konta i metody płatności.
Nie oferujemy wymiany. Możesz jednak zwrócić swoje produkty w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że będą one w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowane i nierozpakowane.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.
Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.