Pomoc & Informacje
Produkty można zwrócić w ciągu 100 dni, jeśli nadal znajdują się w oryginalnym, zapięczętowanym opakowaniu.
Jak dokonać zwrotu?
1. Zaloguj się na swoje konto
2. Przejdź do zakładki 'Moje zwroty'
3. Kliknij na 'Utwórz zwrot'
4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
Proces online poprowadzi Cię przez kolejne kroki.
Twoja przesyłka zwrotna zostanie przekazana do naszego zespołu w celu zatwierdzenia.
Po zatwierdzeniu zostaniesz powiadomiony o konieczności wysłania do nas produktów w kopercie wyściełanej lub odpowiednio zapakowanych, aby zapewnić ich bezpieczeństwo podczas transportu. Zalecamy skorzystanie z usługi pocztowej z możliwością śledzenia przesyłki. Jeśli produkty zostaną zgubione lub uszkodzone podczas transportu, nie będziemy mogli dokonać zwrotu kosztów.
Prosimy nie wysyłać produktów, które nie zostały zatwierdzone lub oczekują na zatwierdzenie.
Środki są przelewane do tego samego źródła, z którego je otrzymaliśmy po otrzymaniu przez nas produktu lub zamówienia i pod warunkiem spełnienia naszych kryteriów zwrotu. Zwrot środków może potrwać od 1-6 dni w zależności od konta i metody płatności.
Nie oferujemy wymiany. Możesz jednak zwrócić swoje produkty w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że będą one w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowane i nierozpakowane.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.
Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość
Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.