Zwroty i refundacja kosztów

Produkty można zwrócić w ciągu 100 dni, jeśli nadal znajdują się w oryginalnym, zapięczętowanym opakowaniu. Jeśli opakowanie zostało otwarte, zwrot wymaga zatwerdzenia przez nasz zespół obsługi klienta.

1. Umieść produkt w usztywnionej kopercie. Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony w trakcie transportu, nie będziemy mogli zwrócić Tobie pieniędzy. Nie używaj naszego opakowania, gdyż jest ono jednorazowego użytku.

2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który należy włożyć do koperty. Nasz adres jest podany w formularzu. Wypełnij go i wyślij razem z produktami do zwrotu.

- Jeśli jesteś z kraju z poza UE, musisz wypełnić formularz deklaracji celnej i dołączyć do zwrotu. Jeśli forma będzie niekompletna lub nie zostanie wysłana, służby celne mogą zatrzymać i zwrócić do Ciebie przesyłkę.

- Deklaracja celna i faktura za zamówienie muszą być dołączone na zewnątrz paczki. Formularze muszą być widoczne dla służb celnych.

3. Wyślij paczkę do nas. Radzimy wybrać metodę z numerem referencyjnym. Jeśli zostanie zgubiona w drodze do nas, nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy.

Środki są przelewane do tego samego źródła, z którego je otrzymaliśmy po otrzymaniu przez nas produktu lub zamówienia i pod warunkiem spełnienia naszych kryteriów zwrotu. Zwrot środków może potrwać od 1-6 dni w zależności od konta i metody płatności.

Nie oferujemy wymiany. Możesz jednak zwrócić swoje produkty w ciągu 100 dni od otrzymania zamówienia w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, pod warunkiem, że będą one w oryginalnym opakowaniu, zapieczętowane i nierozpakowane.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Prosimy o przesłanie nam e-mailem wszystkich niezbędnych informacji, w tym szczegóły zamówienia, adres e-mail oraz zdjęcia lub filmy wadliwych produktów.

Lub wyślij nam bezpośrednią wiadomość

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku. Na wiadomości wysłane w weekend odpowiadamy następnego dnia roboczego.