REGULAMIN BODYMOD
W Bodymod zawsze staramy się dostarczać biżuterię z charakterem, która zainspiruje nie tylko Ciebie, ale także każdego kto jest zainteresowany biżuterią do ciała. Nie lubimy długich i nudnych tekstów prawnych, dlatego postaraliśmy się aby ta część była jasna i czytelna.
OGÓLNE WARUNKI
Strona ta jest obsługiwana i stanowi własność Blue Monkeys In Space Ltd. Na całej stronie terminy "Bodymod", "my", "nas" i "nasz" odnoszą się do Blue Monkeys In Space Ltd. Dostęp i korzystanie z tej witryny oraz produktów, funkcji i usług dostępnych za jej pośrednictwem (zwanych łącznie “Usługami”) podlega następującym warunkom. Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia poprzez korzystanie z Usług, które możemy od czasu do czasu aktualizować. Użytkownik dokonuje zakupów na naszej stronie internetowej jako osoba prywatna, chyba że uzgodniono inaczej na piśmie. Jeśli chcesz kupować na naszej stronie jako specjalista/firma, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta wysyłając wiadomość na adres [email protected], aby uzyskać więcej informacji.
DANE FIRMY
Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta
Email: [email protected]
Numer rejestracyjny firmy: C 94794
VAT-ID: MT26944223
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Aby złożyć zamówienie, użytkownik musi posiadać ważną metodę płatności przez nas akceptowaną. W przypadku wystąpienia niespodziewanych trudności lub uzyskania negatywnych informacji kredytowych o płatniku po przyjęciu zamówienia, będziemy uprawnieni do anulowania potwierdzonego zamówienia i będziemy zwolnieni z odpowiedzialności.
Składając zamówienie na tej stronie, użytkownik zobowiązuje się, że, wszystkie przekazane nam dane są prawdziwe i prawidłowe, że jest legalnym użytkownikiem metody płatności użytej do złożenia zamówienia oraz że środki są wystarczające do pokrycia kosztów zamówienia.
Po złożeniu zamówienia użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Ta wiadomość e-mail będzie jedynie potwierdzeniem i nie należy jej traktować jako potwierdzenie zamówienia. Umowa między nami na zakup towarów ma miejsce dopiero po obciążeniu wybranej metody płatności.
CENY I DOSTĘPNOŚĆ
Nasze ceny podane są na naszej stronie internetowej. Od czasu do czasu dokonujemy zmian cen podanych na naszej stronie internetowej, ale nie ma to wpływu na umowy, które wcześniej weszły w życie. Tam, gdzie ma to zastosowanie, ceny zawierają podatek VAT, ale nie zawierają kosztów wysyłki.
Mimo że dokładamy wszelkich starań, aby upewnić się, że wszystkie informacje, szczegóły, ceny, opisy i stan w magazynie był wyświetlany w Bodymod poprawnie, mogą pojawić się błędy. Jeśli zauważymy błąd, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej i najczęściej z proponowanym rozwiązaniem, na które oboje możemy wyrazić zgodę.Jeśli otrzymaliśmy Twoją płatność, ale musimy dokonać zwrotu, pieniądze zostaną odesłane za pomocą użytej przez CIebie metody płatności.
PŁATNOŚĆ
Po otrzymaniu zamówienia nasi dostawcy usług płatniczych przeprowadzają standardową kontrolę autoryzacji metody płatności, aby zapewnić wystarczające środki na realizację zamówienia. Po zakończeniu autoryzacji zamówienie będzie gotowe do odbioru i przygotowane do wysłania z naszego magazynu. W przypadku płatności kartą debetową, płatność zostanie zazwyczaj zarezerwowana na koncie użytkownika zgodnie z warunkami karty do momentu pobrania lub odrzucenia płatności.
Bodymod akceptuje tylko metody płatności dostępne na naszej końcowej stronie płatności.
W Bodymod Twoja płatność jest bezpieczna i całkowicie zaszyfrowana przez SSL i tylko za pośrednictwem światowej klasy dostawców usług płatniczych, więc nie ma się o co martwić.
DOSTAWA
Wszystkie produkty wysyłamy w bezpiecznym opakowaniu. Możesz wybrać preferowaną metodę wysyłki podczas płatności. Koszt wysyłki zależy od wielkości zamówienia i warunków dostawy. Pokrywamy wszelkie uszkodzenia produktu podczas wysyłki i w razie potrzeby wyślemy produkt zastępczy. Jeśli zauważysz problem z produktem po jego otrzymaniu, koniecznie udokumentuj to i skontaktuj się z nami przed otwarciem torebki. Jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania produktu nie zostaną zgłoszone żadne problemy z produktem, uznamy, że został on dostarczony w prawidłowym stanie.
Czas wysyłki może się różnić w zależności od dostępności, ale staramy się wysyłać zamówienia w ciągu 24 godzin. Dotyczy to wszystkich zwykłych dni roboczych*. Wszelkie sugerowane lub wyświetlane czasy dostawy mogą podlegać nieprzewidzianym opóźnieniom, za które nie ponosimy odpowiedzialności.
Należy pamiętać, że metody wysyłki mają różne "godziny wysyłki". Zawsze traktujemy je priorytetowo, by większość klientów otrzymała szybko swoje paczki. Przed “godziny wysyłki” rozumiemy, że różni dostawcy usług kurierskich odbierają paczki z naszego magazynu o różnych porach. W ten sposób kompletujemy, pakujemy i wysyłamy, aby uzyskać jak najwięcej paczek wysyłanych z każdym dostawcą, obsługując Ciebie i innych tak szybko, jak to możliwe.
Brak możliwości dostarczenia przesyłki
Odpowiedzialnością klienta jest upewnienie się, że podany adres wysyłki jest prawidłowy i spełnia wymogi wybranej usługi pocztowej. Należy go podać podczas składania zamówienia. Jeśli po złożeniu zamówienia zauważysz błąd, natychmiast skontaktuj się z naszą obsługą klienta.
Ponadto skrzynka pocztowa nie może być przepełniona, aby zmieściła się w niej przesyłka. Powinna ona zawierać pełny adres i zazwyczaj też imię i nazwisko odbiorcy. Przypuśćmy, że zamówienie z jakiegoś powodu nie może zostać dostarczone lub odebrane przez klienta w wyznaczonym punkcie odbioru, przesyłka będzie do nas zwrócona. W takim przypadku nie możemy niestety zaakceptować tego jako standardowego zwrotu produktu. Wynika to z faktu, że firma przewozowa obciąża nas dodatkową opłatą za zwrot. W takiej sytuacji musimy anulować zamówienie, które pomniejszone jest o koszty przesyłki zwrotnej. Opłata za przesyłkę zwrotną wynosi zazwyczaj 47 zł za standardową i 129 zł za ekspresową. Zamówienie może zostać ponownie wysłane. Konieczne będzie jednak uiszczenie opłaty za ponowną wysyłkę oraz opłaty pocztowej za przetworzenie zwrotu (jest ona zwykle taka sama jak opłata za wysyłkę).
*Nasz magazyn jest otwarty w zwykłe dni robocze, i różni przewoźnicy odbierają przesyłki z magazynu. Odbywa się to od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dat podanych pod tym linkiem.
PRODUKTY WADLIWE
Jeśli problem pojawi się po otwarciu zapieczętowanej torebki, potraktujemy to jako zwykłą reklamację produktu i postaramy się go jak najszybciej rozwiązać. Nie pokrywamy jednak szkód spowodowanych przez klienta ani nie możemy pomóc w przypadku zgubienia kulki, zamka lub jakiejkolwiek innej części produktu. Upewnij się, że nie przykręcasz za słabo lub za mocno kulek/zamków. Może to spowodować uszkodzenie biżuterii lub utratę części, za co nie ponosimy odpowiedzialności.
Jeśli otrzymasz wadliwy produkt, zwróć go tylko po skontaktowaniu się z naszym zespołem obsługi klienta i uzyskaniu naszej zgody. Zwroty wadliwych produktów, muszą być wcześniej zatwierdzone. Jeśli otrzymasz wadliwy produkt, który nie był wcześniej zatwierdzony przez nasz zespół, zakładamy, że doszło do jego uszkodzenia podczas procesu zwrotu, za co odpowiedzialność ponosi klient, i traktujemy go jako wadliwy.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (POLITYKA ZWROTÓW)
Masz ustawowe prawo do anulowania i zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Wierzymy jednak w nasze produkty i chcemy aby nasi klienci byli z nich zadowoleni, dlatego wydłużyliśmy okres zwrotu do 100 dni od naszej daty wysyłki.
WYJĄTKI DOTYCZĄCE PRAWA DO WYCOFANIA SIĘ Z UMOWY
Większość naszych produktów jest wysyłana w indywidualnie zapieczętowanych woreczkach. Dzięki temu możemy zagwarantować, że inna osoba nie nosiła produktu przed Tobą. W przypadku zerwania, uszkodzenia lub naruszenia tej plomby prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
Mamy nadzieję, że rozumiesz, dlaczego stosujemy tak rygorystyczną politykę bezpieczeństwa, ponieważ nie chcesz nosić piercingu, którego wcześniej używała obca osoba, gdyż może to potencjalnie stanowić poważne zagrożenie dla życia.
JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE
Zamówienie możesz anulować i poinformować nas o chęci zwrotu, przesyłając nam jednoznaczną wiadomość z informacją o chęci anulowania zamówienia. Można wysłać list lub e-mail z informacją o chęci rezygnacji z zakupu na adres Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Germany lub [email protected]. Nie można anulować zamówienia, odmawiając jego przyjęcia. Możesz skorzystać ze standardowego formularza zwrotu przedstawionego na końcu Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
W PRZYPADKU PRODUKTÓW WADLIWYCH
Jeśli potrzebujesz pomocy z produktem, skontaktuj się z nami w rozsądnym czasie, abyśmy mogli znaleźć dla Ciebie szybkie i właściwe rozwiązanie. Radzimy skontaktować się z nami tak szybko, jak to możliwe. Dotyczy to w szczególności sytuacji, gdy produkt został uszkodzony podczas transportu. Jeśli skontaktujesz się z nami w ciągu 14 dni od dostarczenia produktu, zawsze będzie to uważane za rozsądne.
KALKULACJA ZWROTU
W przypadku zwrotu całego zamówienia zwracamy pełną kwotę, w tym pierwotny koszt wysyłki. Jeśli wybierzesz inną metodę wysyłki niż nasza standardowa (Kurier InPost), zwrócimy Ci tylko wartość zwróconych produktów. Jeśli zwrócisz tylko część zakupionych produktów, nie otrzymasz zwrotu kosztów wysyłki. Wszelkie rabaty, które mogły zostać zastosowane ze względu na określoną liczbę zamówień, mogą również zostać utracone i odjęte od zwrotu w przypadku częściowych zwrotów. Obejmuje to bezpłatną wysyłkę, która mogła zostać przyznana ze względu na pierwotną wartość zamówienia.
OPAKOWANIE ZWROTNE
Zachowaj ostrożność przy wysyłce zwrotnej. Nie używaj tej samej koperty/pudełka, w których otrzymałeś produkt. Są one przeznaczone wyłącznie do jednorazowego użytku i należy wyrzucić je do kosza przeznaczonego do recyklingu. Koperty nie są wystarczająco wytrzymałe, aby obsłużyć kilka przesyłek i zostały zaprojektowane tak, aby trafiały bezpośrednio do recyklingu. Dlatego zawsze najlepiej jest używać nowych i bezpiecznych opakowań ochronnych podczas zwracania nam towaru. Unikaj używania cienkich, papierowych kopert, które nie są wystarczającą ochroną. Najlepiej sprawdzają się wyściełane pudełka kartonowe.
Jeśli otrzymamy przesyłkę zwrotną, która zostanie uszkodzona podczas transportu, nie będziemy mogli przyjąć zwrotu. W tej sytuacji, należy zwrócić się z reklamacją do placówki urzędu pocztowego, który realizował zlecenie.
Pamiętaj, że jako klient to ty ponosisz koszty przesyłki, ubezpieczenia oraz jesteś odpowiedzialny za monitorowanie zwracanych produktów.
ZWROT ŚRODKÓW
W przypadku każdego zwrotu jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy do tego samego źródła, z którego je otrzymaliśmy. Oznacza to, że nie możemy zmienić na przykład numeru konta bankowego. Proces przelewu pieniędzy może potrwać do około pięciu dni roboczych.
Od momentu rozpoczęcia zwrotu środków, transakcja może być zaksięgowana na koncie w przeciągu kilku minut do tygodnia. Wszystko zależy od wybranej metody płatności.
REKLAMACJE
Zawsze staramy się, aby nasi klienci byli zadowoleni. W związku z tym jakiekolwiek kwestie sporne chcemy rozwiązywać bezpośrednio z klientem. Dlatego nie wahaj się, jeśli masz jakieś skargi, sugestie lub komentarze.
Alternatywnie można również skontaktować się z lokalnym organem rozstrzygania sporów:
Jeśli przebywasz w Unii Europejskiej, a nie Stanach Zjednoczonych, organ ten jest znany jako ODR (Online Dispute Resolution Center). Jest to bezstronny organ powołany przez UE, który rozpatruje takie sprawy.
LINKOWANIE DO STRONY BODYMOD
Użytkownik może umieszczać linki do naszej strony internetowej, pod warunkiem, że zrobi to w sposób uczciwy i zgodny z prawem oraz nie szkodzi naszej reputacji ani jej nie narusza. Nie wolno jednak umieszczać linków w sposób sugerujący jakąkolwiek formę powiązania, zatwierdzenia lub poparcia z naszej strony, jeśli takowe nie istnieje.
Nie wolno umieszczać linków z witryn, których nie jest się właścicielem.
Ta witryna nie może być umieszczona w ramce/zdjęciu na żadnej innej witrynie. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania zezwoleń bez uprzedzenia.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Jeśli klient naruszy niniejsze warunki, a my nie podejmiemy żadnych działań, nadal będziemy uprawnieni do korzystania z naszych praw i środków z tytułu naruszenia niniejszych warunków w każdej innej sytuacji.
DOSTĘP
Dostęp do tej strony internetowej jest dozwolony tymczasowo, a my mamy prawo do wycofania lub zmiany Usług bez powiadomienia. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli z jakiegokolwiek powodu niniejsza witryna będzie niedostępna w dowolnym czasie lub przez dowolny okres. Od czasu do czasu możemy ograniczyć dostęp do niektórych części lub całości tej witryny.
Niniejsza strona zawiera również linki do innych witryn ("Inne strony"), których nie obsługujemy. Blue Monkeys In Space Ltd. nie ma kontroli nad Innymi Stronami i nie ponosi za nie odpowiedzialności lub za jakiekolwiek straty bądź szkody, które mogą wyniknąć z korzystania z nich przez klienta. Korzystanie z Innych Witryn będzie podlegać warunkom obowiązującym na każdej z nich.
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Wszystko, co jest wyświetlane na tej stronie internetowej, dzieje się bez żadnych gwarancji, warunków lub gwarancji dotyczących jej dokładności. O ile nie stwierdzono inaczej, w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo, my i nasi dostawcy, dostawcy treści i reklamodawcy wykluczamy wszelkie warunki, gwarancje i inne warunki, które mogłyby być w inny sposób sugerowane przez ustawę, prawo zwyczajowe lub prawo słuszności i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, w tym między innymi za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie, wtórne, specjalne, karne lub przypadkowe, lub szkody za utratę możliwości korzystania, zysków, danych lub innych wartości niematerialnych, utratę reputacji lub wartości firmy, bądź koszty nabycia towarów zastępczych, wynikające z korzystania lub związane z korzystaniem, niemożnością korzystania, działaniem lub awariami tej witryny lub Innych Witryn i wszelkich materiałów na nich zamieszczonych, niezależnie od tego, czy takie szkody były możliwe do przewidzenia lub wynikają z umowy, czynu niedozwolonego, słuszności, restytucji, ustawy, prawa zwyczajowego lub w innej formie. Nie ma to wpływu na odpowiedzialność Blue Monkeys In Space Ltd za śmierć lub obrażenia ciała wynikające z zaniedbania, nieuczciwego wprowadzenia w błąd, wprowadzenia w błąd co do podstawowych kwestii lub jakiejkolwiek innej odpowiedzialności, której nie można wykluczyć lub ograniczyć zgodnie z obowiązującym prawem.
DODATKOWE NARZĘDZIA I USŁUGI
Możemy zapewnić klientowi dostęp do dodatkowych narzędzi stron trzecich, których nie monitorujemy, nie kontrolujemy ani na które nie mamy wpływu. Na przykład, ale nie wyłącznie, usługi śledzenia przesyłki.
Klient akceptuje i zgadza się, że udzielamy mu dostępu do takich narzędzi "w stanie, w jakim się znajdują" i "w miarę dostępności", bez żadnych gwarancji, oświadczeń lub warunków jakiegokolwiek rodzaju i bez żadnego poparcia. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności wynikającej lub związanej z korzystaniem przez użytkownika z opcjonalnych narzędzi stron trzecich.
Użytkownik korzysta z opcjonalnych narzędzi oferowanych za pośrednictwem witryny wyłącznie na własne ryzyko i według własnego uznania. Użytkownik powinien zawsze upewnić się, że zapoznał się i zaakceptował warunki, na podstawie których narzędzia są dostarczane przez podmioty zewnętrzne.
W przyszłości możemy również oferować nowe usługi i/lub funkcje za pośrednictwem strony internetowej (w tym udostępniać nowe narzędzia i zasoby). Nowe funkcje lub usługi będą również podlegać niniejszemu Regulaminowi.
PRAWO WŁAŚCIWE
Niniejsze warunki podlegają prawu Malty i zgodnie z nim będą interpretowane.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Aby złożyć zamówienie w Bodymod, potrzebujemy określonych informacji o użytkowniku. Na przykład adres e-mail, aby wysłać potwierdzenie zamówienia i adres dostawy, aby wysłać towary. Są to standardowe informacje, które umożliwiają nam prawidłowe przetwarzanie sprzedaży i księgowanie. Nie musisz tworzyć konta na naszej stronie internetowej, aby złożyć pierwsze zamówienie, ale jeśli go nie masz, konto zostanie utworzone automatycznie podczas zakupów w naszej stronie internetowej. Dane logowania są wysyłane automatycznie po utworzeniu konta.
Z poziomu tego konta użytkownik może zobaczyć dane, które posiadamy na jego temat i usunąć je w dowolnym momencie.
Zalecamy jednak zachowanie konta, ponieważ ma ono pewne zalety. Umożliwia ono śledzenie zamówień i upraszcza obsługę klienta, a także pozwala kontrolować subskrypcje newslettera. I nie kosztuje ani złotówki.
Oprócz informacji podawanych przez użytkownika używamy również plików cookie i śledzimy jego zachowanie podczas całej wizyty.
Pliki cookie są wykorzystywane przede wszystkim do działania witryn takich jak nasza. Dzięki nim można zapamiętać, jakie produkty znajdują się w koszyku. Używamy ich również do analizy zachowań użytkowników, poprawy użyteczności witryny i optymalizacji reklam. Nie ma się więc czego obawiać.
W końcu potrzebujemy ich również do zapobiegania oszustwom. Odbywa się to za pomocą naszej zautomatyzowanej kontroli oszustw, która mierzy ryzyko i wykrywa potencjalne problemy z kontem.
Staramy się być w pełni transparentni wobec wszystkich naszych użytkowników. W związku z tym możemy przekazywać pewne informacje, jeśli użytkownik zaakceptuje określone pliki cookie, takie jak Google, Facebook, Snapchat, Pinterest i TikTok. Dane, które do nich przenosimy, zostaną przed tym zamaskowane (<hashed>). Krótko mówiąc, nigdy nie udostępniamy danych o użytkowniku, które każdy może odczytać. Dla Twojego bezpieczeństwa szyfrujemy dane za pomocą klucza hash. Dane te zazwyczaj obejmują adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, informacje o tym, co i kiedy kupiłeś.
Czasami jednak musimy przekazać dane w postaci niezaszyfrowanej. Czasem może to być konieczne dla wszystkich sklepów internetowych. Na przykład, musimy przekazać Twoje dane firmie pocztowej, którą wybrałeś do dostarczenia przesyłki. W przypadku dochodzenia policyjnego możemy być zmuszeni do przekazania policji danych dotyczących sprzedaży. Te kwestie są poza naszym zakresem, co jest normalne dla każdego sprzedawcy internetowego.
Warto o tym wiedzieć: Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Przechowujemy tylko to, czego potrzebujemy, a Twoje dane są dostępne tylko dla "niezbędnych" pracowników i nie są ujawniane osobom trzecim bez Twojej zgody. W ten sposób tylko Ty będziesz mógł zobaczyć lub wykorzystać swoje dane. Dane użytkownika są przechowywane i archiwizowane na zaszyfrowanych europejskich serwerach i są w pełni zgodne z GDPR.
Jeśli w dowolnym momencie zechcesz dowiedzieć się, jakie dane przechowujemy na Twój temat, skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy.
NASZE PRAWA
Na tej stronie można w dowolnym momencie zapoznać się z najnowszą wersją Regulaminu.
Według własnego uznania zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub usunięcia dowolnej części niniejszego Regulaminu poprzez publikowanie aktualizacji i zmian na naszej stronie internetowej. Obowiązkiem użytkownika jest okresowe sprawdzanie tych zmian. Jeśli użytkownik nadal uzyskuje dostęp do naszej witryny internetowej lub naszych usług i korzysta z nich po zaktualizowaniu przez nas Regulaminu, jest to równoznaczne z akceptacją tych zmian z jego strony.
STANDARDOWY FORMULARZ ZWROTU
"Do: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Germany
Chcę/chcemy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zakupu następujących produktów zamówionych xx/xx-xxxx i otrzymanych xx/xx-xxxx: (Wstaw nazwę produktów). Z wyrazami szacunku, (imię i nazwisko klienta, adres, numer zamówienia, podpis, data)".
W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań dotyczących Regulaminu należy wysłać do nas wiadomość e-mail.
Nadal masz pytania? Znajdź więcej informacji na Bodymod Support